CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rabu, 27 Mei 2009

award dari sahabat blogger ku Fanda


Aduh seneng banget deh dapat award pertama dari fanda,sahabat bloggerku yang baru ku kenal  beberapa hari yang lalu. itu pun ketemunya diblog jeng reni, nah ternyata fanda ini juga pencinta buku jadi ku rasa klop banget deh.

nah karena punya minat yang sama, aku salah satu sahabat bloggernya diberi penghargaan berupa award , buat fanda makasih banget lho dah dihadiahi award akan ku pajang diblog ku ini....

award ini mau ku bagikan buat sahabat blogger ku yang lainnya  :

Mas echo........teman blogger ku yang pertama

sari ....teman aku yang baik hati dan tidak sombong

jhon yang selalu diskusi sama aku tentang buku

Jeng reni juga ku berikan hadiah award pertama dari ku

hida sobat ku dari malaysia yang menulis novel online ida novel awak best tau saye suke

miss kira dari malaysia temekaceh lah awak dah nak join sekaki kat blog saye

dan buat semua sahabat blogger ku....kalian sahabat terbaik ku walaupun tidak pernah bertemu dialam nyata.

( untuk korang yang jadi member kat blog aku ni meh ambik award kat atas 2 ek, dan letaklah kat blog korang okies, bagi cantik2 blog korang adeh dah x larat nak taip lagi )

1 Comment:

  1. Fanda said...
    Makasih jg Yulie, awardnya dah terpasang. Moga2 makin semangat baca dan posting ya!

Post a Comment



Cerita sohib gue

yang nongkrongin blog gue

jumlah pengunjung